+358 40 044 8061 | info@glassfabriken.fi

+358 50 555 8204 | info@glassfabriken.fi

1. OSTOPALVELUTIEDOT

Tilauksen tekeminen luo ostopalvelusopimuksen, kun vahvistatte ostoksenne kassalla. Tällöin automatisoitu tilausvahvistus lähetetään rekisteröityyn sähköpostiosoitteeseenne. Tilatut tuotteet pysyvät Närpiön Jäätelötehdas Oy:n omaisuutena, kunnes ne on maksettu kokonaan.

Tilauksenne voidaan lähettää varastostamme Närpiöstä tai mahdollisista kolmannen osapuolen varastoista. Muutokset ja lisäykset on tehtävä ennen tilauksen käsittelyä ja lähettämistä meiltä. Jos huomaatte virheitä tilauksessanne, on tärkeää ottaa meihin heti yhteyttä mahdollisten muutosten tekemiseksi. Emme kuitenkaan voi taata, että pystymme muuttamaan tilaustanne, sillä varastomme voi käsitellä tilauksenne jopa 15 minuutin kuluttua sen vastaanottamisesta.

Ilmeisten virheiden (esim. virheellinen hinta, painovirheet ym.) osalta pidätämme oikeuden korjata virheen jälkikäteen. Jos ette ole tyytyväisiä korjaukseen, teillä on tietenkin oikeus peruuttaa tilaus. Pidätämme myös oikeuden olla toteuttamatta tilausta, jos tuote on loppunut varastosta, jos asiakaskohtainen maksimimäärä on ylitetty tai teknisten virheiden vuoksi.

2. HINNAT JA MAKSUTAVAT

Kaikki hinnat ilmoitetaan ilman arvonlisäveroa ellei toisin mainita. Tilauksen vahvistamisen jälkeen hintaa voidaan muuttaa vain sellaisten olosuhteiden vuoksi, joihin emme voi vaikuttaa, eli force majeure -tilanteiden (esim. sota, luonnonkatastrofit ym.) sekä ilmeisten virheiden vuoksi ilmoitetussa hinnassa.

Tarjoamme laskutusmahdollisuuden 14 päivän maksuaikalla.

Laskutustilillä saatte jatkuvan luoton Närpiön Jäätelötehdas Oy:ltä ja voitte kätevästi tehdä ostoksenne laskulla verkkosivuston, sähköpostin ja puhelimen kautta. Mahdollisista maksuvälyksistä peritään viivästyskorko avoimista summista korkolain mukaan. Närpiön Jäätelötehdas Oy pidättää oikeuden veloittaa 45 € muistutusmaksu. Maksuaika on neljätoista (14) päivää netto, ellei muuta sovita.

Käytämme automatisoituja prosesseja muistutuksiin ja perintään. 14 päivän kuluttua laskun eräpäivästä lähetetään muistutus viivästyskorkoineen ja muistutusmaksuineen. Jos muistutusta ei makseta ajallaan, asia siirretään perintään.

Huom! Muistutus- ja perintäprosessit voidaan keskeyttää manuaalisesti, jos asiakas ottaa itse yhteyttä hyvissä ajoin ja pyytää vaihtoehtoista maksusuunnitelmaa. Maksusuunnitelman pyyntö tulee tehdä heti laskun vastaanottamisen jälkeen. Vaihtoehtoisten maksusuunnitelmien myöntäminen arvioidaan tapauskohtaisesti eikä sitä voida taata.

3. TOIMITUSTIEDOT

Lava- tai kappaletavara – Tilaustenne koosta riippuen tuotteet toimitetaan lavalla tai kappaletavarana. Närpiön Jäätelötehdas Oy vastaa siitä, että tuotteet saapuvat asiakkaalle elintarvikelain mukaisesti.

Toimitukset tapahtuvat yrityksen osoitteeseen katujärjestyksessä arkipäivisin. Toimitusaika voi vaihdella toimituspaikan mukaan. Tarkkoja toimitusaikoja ei voida taata, koska ne riippuvat toimitusauton reitistä. Jos kolmas osapuoli, kuten kuljetusyritys, on käytössä toimituksessa, Närpiön Jäätelötehdas Oy voi pyytää kuljettajaa soittamaan etukäteen ilmoittaakseen tulevasta toimituksesta, mutta Närpiön Jäätelötehdas Oy ei voi taata tällaista palvelua.

Asiakas on itse vastuussa siitä, että toimitus on mahdollinen. Närpiön Jäätelötehdas Oy ei ole vastuussa ylimääräisistä kustannuksista, jotka aiheutuvat toimituksen vaikeutumisesta, kuten jos asiakas ei ole paikalla toimitusyrityksen aikana tai jos vastaanottajaa ei ole voitu tavoittaa toimitusyrityksen aikana. Huomaa, että Närpiön Jäätelötehdas Oy ei ole vastuussa toimitusongelmista, vaikka asiakas pyytää kuljettajaa soittamaan etukäteen ennen toimitusta, koska tätä palvelua ei voida vaatia tai taata kuljetusyrityksiltä.

Närpiön Jäätelötehdas Oy:lla ei ole mahdollisuutta seurata toimituksia reaaliajassa.

4. KULJETUSVAURIOT

Jos tuote on kuljetusvaurioitunut toimitushetkellä, pyydämme ilmoittamaan siitä välittömästi meille. Näkyvät vauriot on ilmoitettava viimeistään 2 päivää vastaanottamisesta ja piilovauriot 3 päivän sisällä. Jos havaitsette ulkoisia vaurioita toimitushetkellä, voitte kieltäytyä vastaanottamasta tavaraa, edellyttäen, että ette ole vielä allekirjoittaneet vastaanottoa. Reklamaation käsittelemiseksi kuljetusyritystä vastaan on vaurioiden dokumentointi välttämätöntä.

Force Majeure

Närpiön Jäätelötehdas Oy ei ole vastuussa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat lain säädöksistä, viranomaistoimista, mobilisoinnista, sotatapahtumista, takavarikoista, valuuttarajoituksista, järjestelmävirheistä, lakkoista, työnseisauksista, boikoteista, saartoista tai muista vastaavista olosuhteista, jotka estävät tai vaikeuttavat Närpiön Jäätelötehdas Oy:n velvoitteiden täyttämistä siinä määrin, että se ei voi tapahtua muulla kuin epänormaalin korkealla kustannuksella.

5. TAKUU

Närpiön Jäätelötehdas Oy:n tuotteet ovat valmistajantakuun alaisia parasta ennen -päivämäärään asti. Takuu koskee avaamattomia pakkauksia ja edellyttää, että tuotteet on varastoitava ja käsiteltävä asianmukaisesti.

6. PALAUTUSOIKEUS

Pakastetut tuotteet tai avatut pakkaukset eivät ole palautettavissa.

Ei-elintarvikkeet (esim. tarjoilukupit, lusikat jne) voidaan palauttaa ostajan kustannuksella 7 päivän kuluessa. Palautus/takaisinotto ei ole mahdollinen ilman Närpiön Jäätelötehdas Oy:n hyväksyntää. Jos haluatte käyttää palautusoikeutta, pyydämme teitä ilmoittamaan siitä meille mahdollisimman pian. Tuotteet, jotka on erityisesti tilattu asiakkaan toiveiden mukaan, kuten jos kupissa on asiakkaan räätälöity etiketti, eivät ole palautettavissa.

7. YKSITYISYYDEN SUOJA, HENKILÖTIEDOT JA MARKKINOINTI

Ostaessanne meiltä annatte henkilökohtaisia tietoja, kuten nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja yritystiedot. Näitä tietoja tarvitsemme tilauksienne toimittamiseen, mutta myös takuuasioiden käsittelyyn.

Henkilötietojen rekisterinpitäjä on Närpiön Jäätelötehdas Oy, Y-tunnus 3231831-2, Vaasantie 137, 64200 Närpiö, joka käsittelee henkilötietoja henkilötietolain ja GDPR:n mukaisesti. Tietojen käsittely (mukaan lukien mahdollinen henkilötunnus) voi tapahtua meiltä tai yhteistyökumppaneiltamme. Tämän käsittelyn tarkoituksena on täyttää velvoitteemme asiakkaita kohtaan ja tiedottaa tarjouksista. Henkilötietoja käsitellään myös markkinointi- ja asiakasanalyysien yhteydessä, jotka ovat markkinoinnin, menetelmä- ja liiketoiminnan kehittämisen ja lakisääteisten vaatimusten perusteet.

Hyväksymällä ostopalveluehdot suostutte siihen, että me otamme teihin yhteyttä markkinointitarkoituksessa. Yhteydenotto voi tapahtua sähköpostitse, tekstiviestillä, postitse tai muilla tavoilla. Närpiön Jäätelötehdas Oy pyrkii tarjoamaan teille parempia ja henkilökohtaisempia tarjouksia. Tämä tarkoittaa, että voimme käyttää erityisiä kriteerejä markkinoinnin perusteena, esimerkiksi ostokoko, ostotaajuus, tietyn tuotteen tai valikoiman ostaminen, ostaminen tietyssä myyntikanavassa jne. Voimme myös täydentää asiakastietoja tarjotaksemme hyvää asiakaspalvelua. Hyvän palvelutason säilyttämiseksi asiakasviestintä dokumentoidaan. Teillä on oikeus pyytää tietojen tarkastamista. Jos tiedot osoittautuvat virheellisiksi, puutteellisiksi tai muuten merkityksettömiksi, meidän on tehtävä korjaus. Asiakas voi vastustaa tietojensa käyttöä markkinointitarkoituksiin, jolloin Närpiön Jäätelötehdas Oy sitoutuu ottamaan käyttöön ns. mainoskiellon. Mainoskiellon ilmoitus tehdään asiakaspalveluun kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen info@glassfabriken.fi.

8. YHTEYSTIEDOT

Närpiön Jäätelötehdas Oy
Vaasantie 137
64200 Närpiö
Suomi